De Naturij is in 1973 opgericht. Het doel van de stichting was om kinderen met een beperking in contact te brengen met kinderen zonder een beperking. In de jaren die volgden is er heel veel veranderd. Van speelweide met enige dieren is De Naturij gegroeid tot een speelpark met maar liefst 7 hectare oppervlakte. Hierdoor is De Naturij één van de best bezochte speelparken van Noord Nederland.
De Opdracht
De Naturij is veel meer geworden dan alleen een kinderboerderij. Het is een waar familiepark geworden waar je terecht kunt voor kinderfeestjes, schoolreisjes, familiedagen, ze hebben indoor- en outdoor activiteiten en bieden een complete natuurbeleving en dat willen ze laten zien!
De opdracht was, het oude gezellige gevoel en herkenbaarheid behouden en uitstralen. Deze elementen wil De Naturij laten terugkeren in een website die zowel voor ouders als voor kinderen aantrekkelijk, toegankelijk en informatief is. Volwassen maar ook speels!
De uitwerking
Natuurlijk hebben we vanwege de doelgroep gezorgd voor een duidelijke en overzichtelijke sitestructuur met heldere formulieren om contact te leggen, informatie op te vragen of een arrangement te boeken. Maar vooral bij de Naturij staat plezier voor jong en oud bovenaan, daarom hebben we gekozen voor leuke, speelse foto’s en grappige illustraties om dat gevoel te accentueren, zodat de bezoeker van de website zich eigenlijk al in het park waant. Dat gevoel, dat hebben we in de website terug laten komen.